dinsdag, februari 10

REVIEW // Max&More nepnagels

En voor de verandering heb ik vandaag voor jullie eeeeeeeen... review! Surprise! Enkele weken terug kocht ik gouden nepnagels in de Action hier in de buurt. Staat echt superleuk!

Voor minder dan een euro, beloofden deze nagels veel goeds. De flacon zelf vind ik spuuglelijk. No kidding; ik vind de combinatie zwart-roze niet echt geslaagd.
Er zitten maar liefst 24 nagels in, wat extra dus voor het geval je zus met haar vinger tegen de nagel kleeft en je de nagel helemaal stuk moet maken zodat haar vinger bevrijd zou worden. 
Alleen was ik wat bang voor de lijm. De flacon waarschuwde dat ik de nagels er niet mocht van trekken en er staat zelfs een uitroepteken op de lijm. Ik dacht dus dat als je de nepnagel er af trok, je je echte nagel er ook mee af rukt. Pijnlijk! Maar neen, alleen maar foute gedachten.
Hier zie je mijn zus, in een onscherp beeld, de nagels plaatsen. Na wat gesukkel is het wel een mooi resultaat geworden. Naast dat de lijm wat te sterk is, kan je de nagels makkelijk in de juiste vorm vijlen/knippen zonder dat hij beschadigd geraakt. De lijm zelf droog vrij snel op je nagels. Allemaal positief dus!
 Echt een superresultaat!
 Soms is het wel wat moeilijk om de nagels netjes te plaatsen zodat je hele nagel bedekt is. Dit was ook wel de eerste keer dat we dit probeerden, dus toch wel vrij goed gelukt. 
De nagels heb ik een dagje naar school gedragen. s' Ochtends, thuis, viel er al een nagel af. Eenmaal op school aangekomen nog twee. Het was echt niet meer mooi, dus haalde ik ze er allemaal af. Wonder bij wonder bleven mijn echte nagels nog intact.

Voor een avondje uit, raad ik je deze zeker aan. Ik ga nog een setje kopen. Deze vind je dus in de Action en bestaan in meerdere kleuren en printjes; Een topper.

Love always,
Amber.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten