maandag, februari 9

REVIEW // Claire's matte topcoat

Hallo daar. Er komen de laatste tijd wel wat reviews online, maar ik heb dan ook enkele beautyspulletjes gekocht. Vandaag beoordeel ik de matte topcoat van de Claire's. In het algemeen wel tevreden over. Kijk je mee?
Een matte topcoat stond al een tijdje op het verlanglijstje van mijn zus en ik. Toen we deze zagen, smeten we hem meteen in ons winkelmandje. (bij wijze van spreken dan want ze hebben geen winkelmandjes in de Claire's)
Voor €3.50 hebben we deze top coat gekocht. Valt dus echt goed mee.
 Natuurlijk moet je eerst een gekleurde laag aanbrengen.
 Ik koos zwart omdat matte zwarte nagels wel mooi blijken te zijn.
 Met de matte nagellak erover, bekom je dit resultaat. Nog redelijk geslaagd. Ik vind dit echt een mooi effect. Mooier dan altijd die blinkende nagels. Ik ben fan!
Mijn duim was wat slordig gedaan. Je ziet zo wel het verschil met en zonder de topcoat.
Dit werkt vrij goed. Wel niet het beste want na een paar dagen dragen, begint de matte laag wat af te gaan. Het wordt dan meer en meer blinkend. Ik zou hem wel aanraden als je een budget matte topcoat wilt om een dagje aan te doen. Dan werkt hij prima.

Love always,
Amber.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten