donderdag, februari 12

MY DAY IN PICTURES // klasuitstap Rijsel

Dag lieverds! Wow, wat heb ik een drukke dag achter de rug! Vandaag ben ik tesamen met alle derde- en vierdejaars op daguitstap naar Rijsel geweest. Het was echt supergezellig. Lekker Tot 16h rond 'strawlen' in Lille. Tofotf! Lees zeker verder als je wilt zien wat we allemaal hebben gedaan.
De dag begon vrij vroeg; broodje gaan halen bij de bakker en veel te vroeg klaarstaan op het vertrekpunt. Na een (redelijk saaie) auteurslezing, vertrokken we met z'n allen met de bus naar Rijsel. Over die auteurslezing; normaalgesproken ben ik echt een grote voorstander van auteurs die hun levensverhaal vertellen en wat meer informatie en achtergrond over hun boeken met ons delen. Maar echt, vandaag was een ramp. Believe me.
Eenmaal aangekomen, splitsten we vrij snel in groepjes van 9. Gelukkig zat ik een tof groepje. (dat kan wel niet anders als je zelf de personen mag kiezen)
Na een stappenplan te volgen en wat opdrachtjes uit te voeren, kreeg iedereen een reuzehonger. Wel heel toevallig waren we in de Rue Esquermoise en wel heel toevallig moesten we de Brandy Melville passeren op onze route naar de McDonalds...
Zoals je kan lezen; FOR GIRLS ONLY. Dus de 4 jongens zaten buiten op ons te wachten. Na een halfuur had bijna iedereen wel iets gevonden en was het tijd om te vertrekken naar de McDo. Ik at een broodje, btw, ik ben niet zo voor de McDonalds. (Please, don't kill me.)
Hiervan heb ik helaas geen foto's.
Wat is er toffer na een heerlijke maaltijd dan een lekker dessertje in de Nothing Hill?
Ik had zo'n lekkere Cookie met chocolade stukjes gekozen. Echt. verrukkelijk.
Daarna nog wat hipster door de stad ronddwalen en wat fotootjes maken en opdrachten uitvoeren.
Wat is een daguitstap zonder een polaroidfoto?
We waren wat eerder klaar dan voorzien met onze opdrachten, dus hadden we ons ergens neergeploft in de buurt van Euralille.
We keerden dan weer met de bus terug. Dit is Margots hand.
Marie wou nog wat inkopen doen voor de skireis morgen. Ik had me oh zo lief vrijwillig aangeboden om haar te vergezellen. Het was echt nog grappig. Naast veel te luid praten, duizend zakken nootjes te laten vallen en dat het alarm afging, kocht ik voor het eerst dit boekje Flow;
Echt OMG, dit zal ik vanaf heden elk week kopen. Hierover zal ik hoogstwaarschijnlijk nog iets over posten. De ketting op de foto kocht ik in de Brandy.
Nog wat verder mijn koffer inpakken.

Dit was echt een zeer geslaagde dag. Ik vind deze uitstapjes altijd wel leuk. Echt tof dat we voortdurend vrij waren. Hopelijk hebben jullie ook allemaal een toffe dag gehad!
Slaapwel. (22h06)

Love always,
Amber.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten