maandag, januari 19

HOW TO WEAR // printed skirt

Hey! Eergisteren ben ik gaan shoppen met de twee besties, Amber en Margot! Wat ik heb gekocht, zal je te zien krijgen in deel twee van de januari-shoplog. De rok kocht ik in de Pull&Bear en heb daarmee 4 outfits mee samengesteld. Ben je benieuwd? Kijk dan zeker verder!



 O U T F I T 1

CASUAL-CHIQUE

Eigenlijk een zeer simpele outfit. Zit echt comfortabel en is makkelijk samen te stellen. Toch lijkt het dat je echt over de outfit hebt na gedacht. Vooral de ketting heeft de outfit net die extra touch die hij nodig heeft. Lekker casual en toch gekleed. De dot maakt het weer wat speelser.







CLOTHING 
r o k - Pull&Bear
n y l o n - Action
s h i r t - Zara
k e t t i n g - 

O U T F I T 2
CHIQUE

Het feit dat het T-shirt lange mouwen heeft, zorgt er voor dat de outfit deftig lijkt. Het tasje maakt de outfit compleet voor een avondje uit, voor op restaurant of een feestje. Je kan er allerlei accessoires aan toevoegen omdat het shirt nogal basic is. Mijn haar ligt los aan één kant om het net nog wat chiquer te maken. Ik wou de rok vandaag graag aandoen naar school, dus besloot ik hem zo te dragen, omdat die 1. niet allen mooi is, maar ook 2. hij warm genoeg is om te overleven in de koude lokalen. En geloof mij, op school is het even koud als een ijsblok! 






CLOTHING
r o k - Pull&Bear
n y l o n - action
t-s h i r t - Charles Vögele 
k e t t i n g -
t a s j e - H&M 

O U T F I T 3
CHILL

Zoals de trui het zelf al zegt, is deze outfit 'chilled'. Voor als je het lekker warm en gemakkelijk wil hebben, is dit erg geschikt. Persoonlijk vind ik deze de minst geslaagde outfit omdat de trui wat te zwaar is op de rok. Ik droeg mijn haar in een knot die de outfit een 'I don't care'-effect geeft.






CLOTHING
r o k - Pull&Bear
n y l o n - Action
t r u i - H&M

O U T F I T 4
CASUAL

 





Deze vind ik dan wel weer geslaagd. Het is iets zomerser dan de andere 3 outfits omdat het shirt een lichte kleur heeft. De rok en de T-shirt hebben allebei een print, wat gevaarlijk kan zijn, maar omdat de kleur van de T-shirt matcht met de rok, klopt het wel.

CLOTHING
Oke, ik denk dat je 'em nu wel doorhebt.
s h i r t - Zara
t o p - H&M

Misschien heb ik je wat inspiratie gegeven om een geprinte rok makkelijk te dragen, of misschien niet, maar ik vond het leuk om te fotograferen en de outfit samen te stellen. Dit zal ik zeker vaker doen! 

Q: Welke outfit vind jij het meest geslaagd?

Love always,
Amber.


2 opmerkingen: