zondag, januari 18

UPDATE EN AANPASSINGEN?

Hallo peeps! Hier zal je voor een keer geen artikel lezen over mode, DIY's, beauty, lifestyle en meer. Maar ik wou jullie ook eens wat inlichten over enkele zaken! Dus lees verder als je up-to-date wil blijven. :)


A R T I K E L S

Voortaan zal ik proberen elke dag iets te publiceren. Ik ben veel te enthousiast over het bloggen, dus vandaar! Ook zit ik boordevol ideeën en geraakt er maar geen einde aan mijn lijstje over artikels die ik nog wil schrijven en posten. Misschien vinden jullie dat ook wel leuker?
Als ik niet geraak tot dat dagelijks posten, kan ik je allesinds al verzekeren dat er elke maandag, woensdag en zaterdag een artikel online zal komen! Misschien is dit wel handig om te volgen aangezien ik op dit moment redelijk random post.

L A Y - O U T



Zelf ben ik geen grote fan van het uiterlijk van m'n blog. 'k Vind het wel mooi, maar vindt het persoonlijk wat te 'mannelijk&grauw' voor een blog over fashion en beauty, etc.
Binnenkort zal mijn blog er dus helemaal anders uit zien! Dit zal de komende dagen dus gebeuren. Ik heb al wat nieuwe ideetjes, based on mijn Tumblr-blog. Het zal er veel rustiger uit zien, de indeling zal ook helemaal anders worden waardoor de artikels zelf meer opvallen.
Op de GSM of Ipod en al die apparaten is de tekst zeer onduidelijk, wat dus niet echt handig is. Ik zal er dus op letten als ik de lay-out aanpas!

O F F L I N E ?




Op vrijdag 13 februari vertrek ik met alle geliefde derde- en vierdejaars naar Italië om te skiën! Lekker genieten van de zon, wat skiën, superleuke avondactiviteiten, de leerkrachten anders leren kennen, etc. Ik ben echt razend-benieuwd. De 21e keer ik terug naar België. Ook Jade & Shannon, Fran, Laïs en Marie gaan mee! Dat zal zoooo leuk worden! Zelf zal ik tijdens de krokus offline zijn, maar er zullen wel nog artikels verschijnen. :)

N O G  K O M E N D E  A R T I K E L S




Misschien vind je het wel interessant om te weten wat ik in de nabije toekomst nog zal posten op mijn blog. Ik heb al wat zaken die ik sowieso zal maken en posten. Wat kan je van mij dus al verwachten?


BETREFT DE SKIREIS
  • Wat neem ik mee op skireis?
  • Onze carnavaloutfit (colab-video met Shannon & Jade)
  • Mijn week in foto's
ANDERE
  • My polaroidmemories 11-20 + OOTD
  • Get ready with me // schoolbal (+filmpje?)
  • Nagellakstash deel 2 // allerlei
  • Mijn Tumblr
  • Shoplog januari // deel 2
  • The secret bloglife met Jade & ShannonFranLaïs en Marie!
  • Favourite songs // all time favourites

Geen opmerkingen:

Een reactie posten