woensdag, juli 8

WISHLIST // schoenen


Hela hola. Hoe gaat ie? 
Ik heb echt zo veel ideeën om artikels/video's over te maken, maar ik heb geen tijd. Ik heb een vakantiejob in de Speelpleinwerking en sta daar elke werkdag van 8u tot 19u. De vermoeidheid eist z'n tol en m'n blog schuif ik dan langs de kant. Maar bij deze heb ik mijn wenslijst wat betreft schoenen. Enjoy! (ps. misschien ontdek jij ook nog een leuk paar)


 BIRKENSTOCK - Arizona (Metallic of White)
Mijn mama draagt al ontzettend lang Birckenstocks. Ze heeft er al een hele hoop versleten. In 2015 zijn deze slippers dan ook echt een trend geworden. Ook bij de celebs zijn deze een ITEM geworden. Vooral de witte/zwarte/metallic versie kom je overal tegen op Tumblr en Instagram. Ik vind ze supermooi. Vroeger niet, maar ben van mening veranderd.

 CLARKS - Desert Boot
Dankzij Fran ben ik in contact gekomen met Clarks. Zij heeft ook een paar in het beige. Ik vind alle kleuren en printen van de Desert Boot collectie best mooi. Vooral de zwarte/beige/bee wax (zie foto) Deze schoenen zijn elegant, tijdloos en makkelijk te combineren (denk ik).

 DR MARTENS - Sawyer
Achter deze schoenen zit een triest verhaal. Houd je tissuedoos alvast bij de hand. Er was een grote sale op de site Vente Exclusieve op de Dr. Martens. Mama had me dat gezegd en ik was dolenthousiast (ik ben dus verliefd op Dr. Martens) Ze hadden amper schoenen over, dus zocht ik in alle haast nog een leuk paar uit. Helaas hadden ze bij mijn maat, maat 39, geen leuke schoenen meeR. Ik had dan deze gevonden bij maat 40. Ik wou ze hoe dan ook proberen. Na drie weken en een examenperiode later, waren ze uiteindelijk toegekomen. Ik dolenthousiast de schoenen aanproberen. Het mocht niet baten... Ze waren te groot, verdomme! De volgende dag heb ik zolen gekocht zodat ik er misschien wel zou in kunnen. Maar neen. Ik mocht ze weer opsturen. :( Deze staan nog steeds op mij te wachten. (lookalike Clarks)
MANGO - leren sandalen met gespen
Deze kwam ik laatst tegen in de Mango. In die winkel ga ik niet vaak binnen, maar kwam dan deze tegen in het zwart. Op de site staan die er niet, maar wel in het bruin, deze vind ik ook echt mooi! Verliefd. (lookalike Birkenstock)
Zwarte plateauhakken
Deze heb je op Tumblr al vaak zien passeren. Ze zijn in 2015 echt een favoriet van velen geworden. Ik ben fan. Leuk, elegant en toch met een stoere touch.

Liefs, Amber.

2 opmerkingen:

  1. Wow. Ik wil ze ook echt allemaal! Hahaha. Leuk artikel Amber!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Fran. En als ik genoeg geld had, kocht ik ze allemaal. :p

      Verwijderen