zaterdag, juli 11

TAG VIII // that was too much information dude


Hallo. Ik werd getagd door Laïs van www.laissalais.blogspot.be om de Too Much Information tag in te vullen. Ik vind dat altijd wel tof om eens te doen. Here we go!

1. Wat draag je?
Op dit moment is dat mijn Pyjama met tijgerprint waarop staat 'kiss me'. This is totally not my style.

2. Ben je wel eens verliefd geweest?
Echt verliefd? Neen, niet echt. Wel eens gevoelens gehad voor een paar jongens.

3. Hoe lang ben je?
Ik meet 1,63m. 

4. Hoeveel weeg je?
Schommelt tussen de ** en de **

5. Heb je tattoo's?
Neen. Ik wil er wel een paar zetten.

6. Heb je piercings?
Neen, wel gaatjes in m'n oren. Zo'n neuspiercings vind ik wel ooi, of een ringetje op de bovenkant van je oren.

7. OTP? (one true paring? Koppel dat je echt bij elkaar vindt passen)
Jade en Laurens. ;)

8. Wat is je favoriete fictieve koppel?
Waarschijnlijk Margot Roth Spiegelman en Quentin nog iets.

9. Wat is je favoriete serie?
Ik kijk amper series. Ben wel fan van die interieurseries.

10. Wat is je favoriete band?

Ik ben niet zo into music.

11. Wat mis je?
Vrije tijd.

12. Wat is je favoriete liedje?
The book of love, Strong, Strange entity en She looks so perfect.

13. Hoe oud ben je?

16 jaar.

14. Wat is je sterrenbeeld?
v i s s e n

15. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner.
Zo'n verlegen iemand die volledig uit z'n schelp komt bij jou. En dat hij een lekkere lijfgeur heeft.

16. Wat is je favoriete quote?

"They say you die twice, the first time when you stop breathing, and a second once, a bit later on, when somebody says your name for the last time."

17. Wie is je favoriete acteur?
Robert Pattinson, Daniel Radcliffe en Cara Delevingne.
18. Wat is je favoriete kleur?

Olijfgroen, wit, zwart, bordeaux, grijsblauw, etc.

19. Harde muziek of zachte muziek?
z a c h t

20. Waar ga je naartoe als je verdrietig bent?
Naar mijn bed, of wel heb ik zin om eens te gaan hardlopen maar daar komt het nooit van. Ook ga ik dan naar mijn beste vriendinnen of begin ik te sms'en.

21. Hoe lang douche je?
Gemiddeld zo'n 7,5 minuten. 'k Voel het.

22. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
Te lang. Ik sta op om 6u45 en moet vertrekken om 7u50. Ik ben altijd te laat, maar dan ook echt altijd.

23. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Met mezelf, ja.

24. Wat is een turn-on?

Iemand zijn lijfgeur. Girllllllll.

25. Wat is een afknapper?
Geen gevoel voor mode en dat die persoon stinkt. Ik ben echt voor de geuren, haha.

26. Wat is de reden waarom je een YouTube kanaal bent gestart?
Het is gewoon ontzettend leuk om filmpjes van anderen te bekijken, dus waarom zelf ook geen starten?
27. Heb je angsten?
v e r g e t e l h e i d & m a c h t e l o o s h e i d

28. Wat heeft je voor het laatst aan het huilen gemaakt?
Struggles bij het zoeken van de perfecte bikini. Heb hem eindelijk gevonden.

29.  Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houd?
Na het feestje van een vriendin.

30. Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen?

Volledig uitgelezen is dat Papertowns. Ik ben begonnen met To Kill a Mockingbird. Maar ik versta er echt niets van.

31. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Bones

32. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
Ik heb daarjuist iets tegen m'n mama gezegd.

33. Wat is de relatie tussen jou en de persoon naar wie je laatst een bericht hebt gestuurd?
Gewoon een toffe gast.

34. Wat is je favoriete eten?

Praktisch al het eten die ze bereiden op chirokamp. Die simpele gerechten. Ook tiramisu en ijs.

35. Waar wil je graag nog naar toe?
De Scandinavische landen en Amerika.

36. De laatste plaats waar je was?
De keuken. En buiten mijn huis is dat een cafétje in Kortrijk.

37. Heb je een crush?

Nope.

38. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
PAS

39. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Geen zin om in het verleden te duiken.

40. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Ik vind citroen meestal wel lekker. Zo wat die smaken van Winegums enzo. En ook Hariboooo

41. Welk instrument bespeel je?

PAS

42. Wat is je favoriete sieraad?
Mijn zonnebril en een paar kettingen.

43. Wat is de laatste sport die je hebt beoefend?
Goh, dat is echt al zo'n 4 jaar geleden en dat was klimmen.

44. Wat is het laatse liedje dat je hebt gezongen?

De Macarena.

45. Aan wie geef je deze tag door?


x Amber

1 opmerking:

  1. Hahaha ik kan echt niet meer met uw antwoorden éh, hahaha. Dankjewel trouwens voor het mooie compliment! ;) Zal de Tag zeker ook eens doen! <3

    BeantwoordenVerwijderen