donderdag, april 16

QUICK TIP // bloemenslinger Action

Hee. Oké, even een heel kort en misschien wel het nuttelooste artikel die de mensheid ooit gemaakt heeft, maar goed, het kan wél bloemenslingers redden. En wat is nu belangrijker dan bloemenlingers? Niets hé, dacht ik het niet. Als jij je bloemenslinger wilt redden, kijk dan zeker verder!

 Ik heb deze bloemenslinger gekocht in de Action voor geen geld. Toen ik het pakje open maakte, zaten er heel wat losse bloemen in die niet meer aan de draad hingen. Dus wanneer ik zou gaan fietsen zouden er bij de eerste windvlaag dertig andere af vliegen. Hier mijn redmiddel!
Eerst en vooral haalde ik àlle bloemen ervan, dit was echt een fluitje van een cent, zo hard zaten ze dus vast. (not)
 Je hebt dan deze uitsteeksels waaraan de bloem vast hing.
 Ik nam mijn lijmpistool en stak het stokje in de opening van het pistool waardoor het helemaal in lijm was.
 Zo dus. Vervolgens nam ik de bloem en stak hem op het stokje. 
 Dit herhaalde ik voor alle bloemen. Nu zullen ze er (laten we hopen) niet meer afvallen. Je ziet praktisch niets van lijmsporen.

Dit was het eigenlijk. Hopelijk heeft dit geholpen om jouw bloemenslinger van de Action te redden. Doei! 

Love always,
Amber.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten