donderdag, april 16

3 OUTFITS // skireis

Hee. Hier vlug enkele details van 3 outfits die ik droeg op skireis! Ik was van plan om elke dag mijn outfit te fotograferen, maar daar kwam niet zo veel van in huis. Het zijn allemaal detailfoto's en het spijt me voor de mooie hotelkamer-achtergrond.Veel plezier!

OUTFIT 1 

Deze is echt een stoere oldschool look. Mijn favoriet van deze drie! Je moet voor de Mom Jeans zijn.



 BROEK // Pull&Bear
T-SHIRT // Brandy Melville
MUTS // Zara
KETTING // gekregen
SCHOENEN // Dr. Martens
onzichtbare TRUI // de trui die ik altijd draag van de Brandy Melville

OUTFIT 2

Die dag ging ik voor een classy, nette look. Vrijwel alles komt van de Zara, uitgezonderd de ketting.




BLOUSE // Zara
BROEK // Zara
SCHOENEN // Zara
PANTY // Action
KETTING // Promod
OORBELLEN (die je niet ziet op de foto) // Hema

OUTFIT 3

Weer een outfit met streepjes en de Mom Jeans, ik ben hier echt obsessed door. Deze is casual maar heeft ook weer wat stoers.





BROEK // P&B
HEMD // Zara
T-SHIRT // P&B
SCHOENEN // Dr. Martens
KETTING // Brandy Melville

Zo, dit waren enkele outfits die ik droeg op skireis. Hopelijk had je er wat aan. 

Love always,
Amber.

1 opmerking: