vrijdag, december 26

TAG I // NEW YEARS TAG

Hey, peeps!
Kerstmis is nu officieel voorbij, dus dat wil zeggen byebye kerstversiering (of in mijn geval: alles laten staan!). Nieuwjaar komt eraan, dus besloot ik de NEW YEARS TAG te gaan doen! Dit is een Engelse TAG, maar ik vul die gewoon in het Nederlands in. Voel je vrij en neem de TAG over op je blog/YouTube-kanaal. LETS GET STARTEEEED!

14 highlights of 2014.

I. Zeker op nr. 1; De onbeschrijfelijke namiddag waarop ik ben gaan lasershooten met enkele vrienden van de vierdes. We hebben een van de leukste namiddagen beleefd die ik me kan herinneren. Enkele dagen erna, kregen we te horen dat onze dierbare vriend is verongelukt. 
II. Wat later zijn we met alle vierdes (27 leerlingen) naar Night Of The Proms '14 geweest. Het was echt fantastisch! We stonden superdicht bij het podium. Op de foto zie je de enige echte CeeLo Green, dames en heren! Dit was zeker een highlight in die ietwat moeilijke periode. 
III. Naar Gent geweest toen de examens voorbij waren met de beste vriendinnen ooit! Net zoals alle andere keren als we iets planden om de vakantie te beginnen.
IV. Het heilige moment waarop ik mijn polaroid in handen kreeg.
V. We kregen weer een kat. Een grijze, Britse langharige kat genaamd Ebbe!
VIIk had een paarse dip-dye in m'n haar. 
VIIDe match Rode Duivels - Ivoorkust gaan bezichtigen in het Boudewijn Stadion te Brussel met Michèle!
VIII. Ik ben ook op pretpark-safarikamp II geweest met een vriendin van school voor de tweede keer. Het was ook een reünie als het ware omdat wij met twee ander meisjes van het jaar voordien tesamen op dat kamp zijn gegaan. Daar hebben we weer fantastische mensen leren kennen! 
IX. In de zomervakantie ben ik naar Italië (Turijn) geweest met mijn gezinnetje. 
X. Ik kreeg mijn doc. Martens en Oh mijn god; ze zijn super!
XI. Enkele weken terug ben ik naar de kerstmarkt in Rijsel met m'n beste vriendin geweest en zijn we voor het eerst de Brandy Melville binnengegaan! Misschien vreemd, maar ja; dit was een highlight voor ons!
XII. Ik heb mijn Rock Werchter ticket '15 gekregen voor Kerstmis van mijn geliefde oudjes! Thanks mom and dad!
XIII. De skireis in de paasvakantie is elk jaar opnieuw een highlight!
XIV. En als laatste alles uitstapjes en activiteiten in en buiten school; DVDJB, NOTP '14, chiroweekend, Gent, Rijsel, Brussel, Milaan, München, Antwerpen, Doornik, familieweekend, sinterklaas, familiebijeenkomsten, mislukte Harry Potter-marathon, IKEA-bezoeken, TFIOS, alle sleepovers, etc...


15 goals of 2015.

I. Meer olieverfschilderijen thuis maken.
II. Vermageren en een conditie opbouwen.
III. Meer in m'n WTJ werken en in al mijn andere scrapbooks.
IV. Een volledige Harry Potter-marathon bekijken.
V. Een supertijd beleven op de skireis met school en Parijsreis.
VI. Als afsluiter van het schooljaar naar Rock Werchter gaan met schoolvrienden en daar mijn 4 jaar middelbaar afsluiten.
VII. Een bruine ombré in m'n haar laten zetten.
VIII. Mijn kamer netjes houden en hem helemaal herinrichten.
IX. Oude kleren verkopen en et het opgebracht geld nieuwe gaan kopen. :)
X. Deze blog blijven gebruiken en hem proberen op te leuken.
XI. Voor een FjällRäven-rugzak en Clarks sparen. (ik ben echt slecht in sparen!)
XII. Een echte lippenstiftcollectie starten. (Geen lippenstift van de Action dus!) 
XIII. Een weekendjob vinden en veel geld verdienen ofc.
XIV. Een 'mason jar' vinden en kopen!
XV. En als laatste; een BOYFRIEND. Dit zegt genoeg!


1 product of 2014?

Hmm... Van make-up is dit de laatste tijd de lippenstift van de action geworden. Eerst was dit de mascara van Yves Saint Laurent, maar deze is jammergenoeg op.


What was your most loved TV show of 2014?

Ik volg weinig tot geen TV-programma's of series; dus moet ik wel zeggen Pretty Little Liars en House Rules. (Dit is een renoveer-programma op Vitaya die nu afgelopen is, helaas.)

What was your most loved song of 2014?


Take Me To Church - hozier
Royals - Lorde
Summertime Sadness - covered by Miley Cyrus

What was your most decision/flaw of 2014?

Dat ik sommige het hele jaar heb genegeerd en vervelend vond en er ook afstand van nam, waar ik nu heel veel spijt van heb. Ook dat ik al jaren iets wou doen, en ik niet durfde. Nu kan het niet meer en heb ik er erg veel verdriet van.


What were your most visited websites of 2014?

Facebook, Instagram, Tumblr, Spotify, Snapchat, Pinterest, YouTube...


Dit was 'em dan! Ik hoop dat je deze TAG leuk vind, en neem het gerust over! :)



Love always,
Amber.

3 opmerkingen:

  1. Iets gekocht in de Brandy Melville? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaaa! Weet je dat zwart, los kleedje met die gebreide open trui, die ik droeg met mn kniekousen en doc. Martens :)

    BeantwoordenVerwijderen