maandag, december 22

MIJN EERSTE ARTIKEL

Hallo daar!
Vandaag mijn eerste artikel op deze blog. Ik vind het echt superspannend! Daarom zal ik in dit artikel wat meer uitleggen waarom en hoe ik dit alles zal doen. Veel leesplezier! :)



~ Waarover zal deze blog gaan?


Op deze blog zal je veel DIY's, foto's, TAG's, boekenoordelen, mijn obsessies, hauls, revieuws, etc. tegenkomen. Een beetje vanalles dus. Ik zie het al helemaal zitten! :D


Waarom heb ik deze blog aangemaakt? 


Ik kijk nu al een tijdje YouTube-filmpjes, en door meer en meer video's te bekijken, kreeg ik zelf de kriebels om een YouTube-kanaal te starten. laissalais had me gezegd dat ik dit zeker moest doen. Toen ik haar fantastische blog bekeek, wou ik er zelf ook eentje maken.


~ Wanneer zal ik artikels plaatsen?


Nu ik vakantie heb (YEAY :D), zal dat wat onregelmatig en meer zijn doordat ik veel tijd heb. Tijdens een normale schoolweek, zal ik waarschijnlijk elke woensdag en zaterdag/zondag een artikel plaatsen.


~  Welke camera ik gebruik.

Ik gebruik de Canon LEGRIA HF R28. Deze heb ik voor mijn vormsel gekregen van mijn lieftallige grootouders!


Als je nog vragen heb, voel je dan zeker vrij om me ze te stellen! :)


Love always,
Amber.


2 opmerkingen: