woensdag, augustus 26

random SHOPLOG // augustus 2015

Hallo. Lange tijd weer afwezig geweest! In die tijd ben ik onder andere op reis geweest naar St.Didier in de Provence. In Frankrijk heb ik enkele toffe dingetjes gevonden en staan hier ook onder. Ik heb ook al heel wat schoolspullen die ik hieronder nog niet zal laten zien. Hier komt waarschijnlijk een video van online. 


 DIY

 Deze sponzen zocht ik al drie miljoen jaar. Deze zijn handig als je een effen vlak wil schilderen zonder veegsporen te hebben.
WIBRA // €0,69
Mijn schoolboeketiketten (dat is ook een boterham) zal ik vervangen door deze kartonnen labels/tags, hoe je ze ook wil noemen.
WIBRA // €0,79
 Dit heb ik gekocht in Avignon voor m'n vriendin Amber in zo'n veel te duur souvenirwinkeltje. Je kent het wel. (ja, we heten allebei Amber.)
 Kleine wasknijpertjes om mijn polaroidfoto's mee op te hangen.
DILLE&KAMILLE // €1,95
 Post-its die matchen met mijn kaftpapier. Say what? (uiterst logisch aangezien m'n kaftpapier ook vandaar komt. You go, Amber.) Ik kon ze gewoon niet laten liggen, veel te schattig!
DILLE&KAMILLE // €1,95

VERZORGING/ZEEP
 Ik heb zo wat een verslaving aan blokken zeep uit Frankrijk. Elk dorpje heeft er wel een kraam op de markt waar ze tientallen verschillende geuren zeep verkopen. Ik houd ontzettend veel van citroen- en vanillegeuren. Deze heeft het meest mee van citroen, met nog een ander subtiel geurtje er door gedraaid.
 We hadden zo'n twee uur tijd om te shoppen in Avignon. Toen ik de Lush-winkel in de verte zag, begon ik onbewust wat grotere stappen te nemen. Die knalroze kleur sprak me onmiddellijk aan. Deze heet dus Think Pink, maar op de sticker staat iets anders. Vreemd!
LUSH Think Pink // €4,25
De Avobath van Lush ruikt ook weer naar citroen. Heerlijk! Deze vind ik net iets lekkerder ruiken dan al dat roze denken.
LUSH Avobath // €4,95

MAKE-UP

Deze had ik gezien bij de Hemarkt. Het leek me leuk om hiermee eens te gaan experimenteren. Wel, ik kan jullie meedelen dat dat vrij mislukt is. 
HEMA // €2
Deze mascara's van Wild&Free zijn te koop voor maar 89 ct in de Action. Ze bevallen me zeer goed! Het enige minpuntje is dat ze net iets te vloeibaar zijn waardoor ze veel sporen nalaten boven en onder je ogen.
Wenkbrauwen zijn voor mij het belangrijkste van mijn make-up routine. Ik had hier al veel lovende woorden over gehoord, dus bij deze kocht ik het mooie wenkbrauwkitje van Catrice.
CATRICE // €3,99
Een gouden oogpotlood in nummer 02 van Hema. Dit was iets rond de 70 cent in Hemarkt. Echt waar, leve Hemarkt!
Een doorschijnende topcoat hadden ik en mijn zus nog niet.
ESSENCE // €1,99
Ik had nog nooit een lipliner gebruikt. Ik weet niet zeker of ik hier fan van ben of niet. Ik zal nog wat meer moeten experimenteren.
ESSENCE // €0,99?

ACCESSOIRES

Haarbandjes zijn gewoon fantastisch.
HEMA // €0,40
Een van mijn favoriete artikelen uit deze shoplog! Een zeer mooie ketting die ik al 4 dagen aan een stuk draag, haha. Het heeft iets mee van een amulet en een muntstuk.
HEMA // €1,50
Het was gewoonweg te warm in Frankrijk. Een zonnehoed was een must. Margot en ik kochten dezelfde op het marktje in ons dorp.
€10
OPBERGEN
Zoals jullie al weten ben ik weg van de Scandinavsiche stijl en van de Action. Als je die twee combined hebt, dan bekom je deze supermooie mand!
ACTION // €2,29
Dit leuk schaaltje kocht ik in Frankrijk. 
f u n f a c t : dit is van het merk Pomax. Je hebt zo'n winkel hier in het winkelcentrum.

ps. Ik ga praktisch nooit de Wibra binnen. Ben er een keer sinds zeer lange tijd binnen geweest en ze hebben me echt verbaasd met allemaal leuke spullen!
pps. Bij de Hemarkt in de Hema (obvious) heb je super veel leuke dingetjes voor heel weinig geld!

xoxo 
Amber

Geen opmerkingen:

Een reactie posten