maandag, juni 8

geen idee wat dit zal worden

Hee. Zoals je wellicht, of misschien ook niet als je hier voor de eerste keer bent, hebt gemerkt, heb ik al een tijdje niets meer gepost. Waarom? Weet ik zelf niet zo goed. Normaalgesproken was ik zeer streng voor mezelf op het gebied van artikels schrijven. Ik heb al gemerkt dat ik niet zoveel zelfdiscipline heb. En dat geldt ook voor school. Weinig voordeel dus.


Ook ben ik mijn blog beu. (oké, ik weet nog steeds niet het verschil tussen 'eu' en 'ue') De lay-out dan toch. Ik heb het gevoel dat het niet mijn ding is. Ik heb deze blog pas een half jaartje en mijn lay-out is al zo'n 5 keer aangepast geweest. Nog een eigenschap van mij, ik houd van verandering en ben totaal niet statisch.
Net zoals ik mijn pennenzak vaak verwissel, mijn structuur in mijn samenvattingen veranderen ook constant, mijn kledingstijl, welke stijl ik dan ook mag hebben, en mijn gevoel ook. De ene keer lijkt het wel alsof ik de wereld aan kan, de andere keer enorm depressief en vervolgens kan ik wenen van verdriet of nu net van geluk. Ik weet het allemaal zelf niet zo goed. Ingewikkeld ben ik zeker.

Nog iets wat ik niet weet; over wat moet ik nu gaan schrijven? Make-up vind ik fascinerend, leuk en interessant, maar net niet leuk genoeg om er 3825 artikels over te gaan schrijven en posten. Fashion vind ik dan wel weer fantastisch om over te schrijven. Gelukkig is het 's avonds na school nog steeds klaar waardoor ik dan wel nog outfitfoto's te nemen.
Dit wordt hier te saai, dus even op een rijtje. Wat vind ik WEL leuk om over te schrijven? Interieur, fotografie, mijn eigen mening, fashion en nog meer waar ik nu niet meteen kan opkomen.

De examens komen er ook al aan. Binnen een week is het weer elke dag feest van 6h tot 23h. Yeay. Man hate it.
Gelukkig zijn het dan twee volle maanden dolle pret! 

Tijdens die maanden zal mijn kamer ook geschilderd worden. Dat is iets wat al zo lang op mijn verlanglijstje staat. Hierover, en ik beloof het echt met de volle 243%, ga ik een artikel over schrijven. Als ik dat niet doe, zal ik mezelf straffen met het een of ander. Ik heb ook een Pinterest bord aangemaakt, genaamd 'ROOM IDEAS'. Daaruit haal ik echt heel veel inspiratie.

En nu het laatste; ik ga waarschijnlijk de komende weken mijn break voortzetten. Even volop concentreren op de examens en dan kan ik er weer invliegen! Ik ben ook van plan om video's te gaan maken. Ja, echte video's. Ik heb er al eentje opgenomen, maar ben niet zo zeker van de belichting van die film. I'll see.

Tot binnen twee weken!

Amber x

(ik herlees dit artikel niet, dus sorry voor alle spelfouten)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten