maandag, mei 11

PARIJS // 29/04 - 30/04 + VIDEO!!

Heela! Zo'n tweetal weken terug was ik in, jaja je raadt het al, PARIJS! En dit voor twee dagen, wat dus 1 overnachting betekent. We gingen met school naar de stad van de liefde. De twee dagen stonden weer helemaal vol gepland en we reisden met de metro van het ene plekje naar het volende. Veel tijd voor shoppen en vrij rondlopen was er niet. Toch zijn we nog in het Hard Rock Café geraakt en hebben we een lekkere hamburger kunnen opsmukken. Ik kocht er ook een T-shirt! We vertrokken woensdag, 's ochtends vroeg, en kwamen donderdagnacht terug van weer eens een fantastische schoolreis.
Ik zal hier wat foto's plaatsen van de reis in volgorde. Alle foto's zijn praktisch van dag 1 aangezien m'n geheugen vol zat na woensdag en het bovendien zeer slecht weer was donderdag. Zet alvast een leuk muziekje op en geniet van Parijs op je scherm.
Zicht vanaf het Grande Arche.
Leuke maar veel te prijzige hoeden! Jammer.
Dr. Martens. Verliefd. Had ik maar een paar honderdjes mee...
Bij de Notre Dame met Margot.
Vanboven op de Notre Dame.
Vanboven op de Notre Dame.
Le Pond d'Amour.
In de metro. Druk druk. Invasie van leerlingen van onze school.
Ik ben en blijf gefascineerd door deze ondergrondse dingen op rails. steek mij een dag in de metro en ik amuseer me nog voor tien.
Op Montmartre. 'k vond het een mooi en interessant object om te fotograferen.
Le Sacré Coeur. 
Adidassen van Jade helemaal onder het stof.
Even een selfie. We zaten eenmaal in Parijs, dus dan mag dat wel.
Montmartre staat ook bekend als 'kunstenaarsstadje'. Allemaal leuke schilderijen. 
Starbucks! De Karamel Frappuccino (links) en de Karamel Frappuccino zonder koffie (rechts).
Montmartre is echt een dikke aanrader als je in Parijs bent! En zeker bij mooi weer. Ontzettend gezellig en tof om eens wat te drinken.
Bij de Murs Des Je T'aime met Shannon.
Superleuke metroborden op straat.
Natuurlijk de Eifeltoren. Deze bezochten we 's avonds. Echt gezellig en mooi.
De lastige tocht via de trappen op weg naar verdieping 2.
Uitzicht op de Eifeltoren.
Om het uur fonkelen er allemaal witte lichtjes gedurende enkele minuten op de Eifeltoren.
Uitzicht op de Eifeltoren.
Donderdag vertrokken we om 19 uur weer naar huis. :(

Love always,
Amber.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten