donderdag, april 23

VERVOLG SHOPLOG ACTION // april 2015

Hallo. Ik kon het niet laten om nog eens naar de Action te gaan! Dus bij deze nog eens een kort artikeltje over mijn geshopte spullen. Here we go.
ALLERLEI
Al mijn potloden begonnen wat kort te komen en het lood was ook helemaal gebroken. Hopelijk zijn deze 10 goede vervangers.
Zo'n batch leek me wel leuk om eens aan een vriendin te geven op haar verjaardag!
Ik heb al mijn kasten opgeruimd en zou graag werken met houten wijnkratjes. Deze labels zijn dan handig om te weten at er nu precies in welke krat zit.
Deze bloemenhoofdband zag ik bij alle haarspulletjes. Ik heb dat altijd wel mooi gevonden, maar nog nooit eentje gehad. Eens kijken of ik zoiets effectief draag. Ik vind dat hemelsblauw kleurtje echt ontzettend mooi!

 BEAUTY
 En nu over naar de make-up spulletjes! Ik kan nooit kiezen tussen alle leuke setjes en verschillende merken in de Action qua make-up. 
 Een body shimmer vind ik altijd leuk. In o.a. Hema heb je ook van deze glinsters en ik vind die echt prachtig! Daar zijn ze wel aan de prijzige kant. Ik zag deze en het leek me wel leuk om deze eens te testen en te vergelijken aangezien mijn zus die van Hema heeft.
Ik koos de zilveren kleur omdat die er gewoon het mooist uit zag. Je hebt ook nog brons en goud. (nu ja, look-a-like goud)
Vervolgens kocht ik ook deze Calvin Klein lippenstift. Hierover heb ik een review klaarstaan die je binnenkort te zien zal krijgen.
Haarkrijt wil ik nu al een tijdje eens proberen. Toen ik deze zag liggen, smeet ik die zonder twijfelen in m'n mandje. Als je hier graag een review over zou lezen, zet dan een reactie in de comments. :)

Love always,
Amber.

2 opmerkingen:

  1. Ik zou wel graag iets meer lezen over het haar krijt. Echt een heel leuk artikel Amber!

    BeantwoordenVerwijderen