zaterdag, april 25

REVIEW // Calvin Klein lippenstift

Hee. Ik kwam deze lippenstift in de Action tegen. Die lag in de 'grabbelbakken' van de A-merken. Dit kleur Fusion vind ik echt zò mooi! Ik ben echt fan van een mooi lippenstiftkleur en nog meer als het een mooie, donkere kleur is. Deze is daarom zeker geslaagd. Kijk zeker verder!
 De lippenstift in de kleur Fusion is een mooi donkerpaars kleurtje die mooi aanbrengt op je lippen. Het is een zachte, creamy lippenstift die naar de mattere kant neigt, maar toch iets shiny's heeft. 
 Jammergenoeg is er in de winkel, bij het openen van de lippenstift, onvoorzichtig geweest waardoor er een brokje van is. Wel jammer, maar er lagen geen andere Calvin Klein lippenstiften meer. Te mooi om te laten liggen, deze! 
 Dit is de swatch van het kleur op m'n arm. Mooie paarse kleur die veel mee heeft van fuchsia.
 Close-up van de swatch.
Fusion op mijn lippen.

Even twee detailfoto's van het kleurtje op mijn lippen. Echt mooi! Hij voelt creamy aan. Het exacte kleur is echt moeilijk om mooi op camera te nemen. Ik dacht zelfs dat ik een heleboel glinsters spotte toen ik in de spiegel keek. 

Ik heb het nu al zo'n drietal uur op en heb ondertussen al een bakje cornflakes gegeten. De glans is weg, maar de kleur zit nog precies goed. Ik heb ook nog geen lelijke randen aan de buitenkant van m'n lippen gekregen. 
Eens kijken of hij het avondeten overleeft...

Dit is wat overblijft na het eten, na zo'n 5 uur dragen. Het lijkt nu gewoon een nude kleur. Wat ik wel moet zeggen, is dat je geen donkere kringen krijgt. Uiterst positief! Dit is de enige lippenstift waarbij ik die lelijke kringen niet krijg.

Kortom, een echte aanrader! Nog een kleurtje die aan mijn favorieten wordt toegevoegd. Deze kostte €2.39 in de Action. Als je geluk hebt, vind je een mooi exemplaartje in de bakken van de A-merken. Veel geluk tijdens je zoektocht. Hopelijk krijg jij er ook een te pakken!

Love always,
Amber.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten