dinsdag, december 30

TAG II // GET TO KNOW ME


Hoi hoi! Omdat ik deze blog recent heb aangemaakt en jullie dus ook niet zoveel van mij weten, besloot ik de GET TO KNOW ME TAG te gaan invullen! Deze TAG kwam ik tegen op Fran haar blog en vond het dan ook super tof om te lezen. De link verwijst naar haar ingevulde TAG. :) So get to know me! 




Geboortejaar?
1999. Net nog de 20ste eeuw meegemaakt! 

Hoe lang ben je?
Ik geloof iets rond de 1.64m.

Waar dacht je aan toen je vanochtend wakker werd?
Grrr... Waarom moest jij mij wakker maken midden in mijn droom? Ik kan nog een uurtje of twee slaap gebruiken!

Waar ben je op dit moment?
Achter de Mac dit artikel aan het schrijven. 

Single/relatie?
Single! (Al voor 381 jaar.)

Beschrijf je zelf kort, maar krachtig.
Abnormaal en gestoord met een vleugje I don't care!


Guy/girlcrush?
In mijn geval de guycrush! Ik ben niet zo iemand die honderd-en-een crushes heeft. Ik begrijp al dat gedoe daar rond niet helemaal, maar goed. Dan moet ik denk ik gaan voor Robert Pattinson of Daniel Radcliffe.

Wat zou je op dit moment graag willen?
Laatst heb ik een mooi kartonbruin boekje zonder lijntjes gezien, dat ik heel graag wil om olieverfschilderijen in te maken.


Wat is je doel in je leven?
Zelfstandige binnenhuisarchitecte worden en een oud, versleten flat/studio/appartementje in mijn bezit hebben die zich sittueert in Londen of Berlijn. Ook wil ik graag een dochtertje krijgen. :) 

Waar ben je bang voor?
Dierbaren verliezen en mijn dromen verprutsen.

Heb je je rijbewijs?
Nog een beetje te jong voor! Maar die zal later zeker een mooi plaatsje krijgen in mijn portemonnee. 

Nagellak of lippenstift?
Ik ga voor de lippenstift, vrees ik. Hoewel nagellak ook zeer handig is met mijn altijd vuile nagels!

Wat is je favoriete seizoen?
Dit vind ik echt de moeilijkste vraag. Alle seizoenen hebben zijn eigen charmes! Hmm... Dit brengt mij op een idee voor een nieuw artikel! Tijdens de herfst en winter verafschuw ik echt de ijzige wind en de kou. Maar persoonlijk vind ik het wel leuk om eens naar kerstmarktjes te gaan als het donker is. Tijdens de lente en zomer geniet ik dan weer van het aangename weertje en kan ik weer korte kleren aan!


Wil je ooit gaan trouwen?
Dat weet ik nog niet; Het lijkt me wel allemaal leuk, maar dan zit je daaraan vastgeklampt voor de rest van je leven! Ik ben liever zo onafhankelijk mogelijk. De trouwjurken vind ik wil om van te smelten.

Ben je een healthy-freak?
Neeeeen, integendeel zelf! Misschien moet ik daar eens wat verandering in brengen...

Wat voor kleur haar en lengte heb je?
Zeer blond, op borsthoogte.



Welke kleding/make-up item wil je nu heel graag?
Ik wil zo graag een zwarte skater skirt of eender welke andere rok voor deze winter! Ook wil ik wat MAC-lippenstiften en een mooi paar Clarks. Nog een mooie wintermantel is ook wel fijn! Ik zal nu maar stoppen over wat ik graag nog wil. ;)


Heb je tattoos?
Neen. Maar ik wil er zo graag een paar hebben! Waaronder zeker eentje achter mijn oor.

Heb je piercings?
Ook niet. Tenzij je gaatjes in m'n oren meetelt! 

Draag je een bril?
No! Maar ik wil er graag eentje hebben, don't ask me why!

Wat is jouw perfecte pizza?
De mozzarella met pesto is en blijft de beste!


Favoriete eten/drinken?
Als drinken is dat de Arizona Blueberry White Tea en Kidibul met appelsmaak. Een frisse cola smaakt ook wel altijd goed.
Ik eet zeer graag de Ben&Jerry's Cookie Dough Ice Cream! Wentelteefjes, Oreo's in melk en Tresor met hazelnootsmaak zijn ook een van mijn favorieten!


Wat is je favoriete parfum?
Ik heb niet zoveel parfums in mijn bezit, dus ik moet wel zeggen Daisy van Marc by Marc Jacobs. Die. Ruikt. Hemels. Mijn mama heeft ook een parfum van Chanel (ik ken de naam niet) en die ruikt ook super!

Wat is het laatste wat je kocht?
Hmm, even denken... Als ik het goed heb, moet dat wel de lippenstift zijn van Max&More. Die is echt zoooo fijn!

Wat deed je vanochtend om 8.00u?
Slapen.

Mijn cuberdonijsje in Gent.
Favoriete ijsje?
Cuberdon! 

Ben je een hevige slaper of altijd vroeg wakker?
Een ultra-hevige slaper!

Wat zijn je plannen voor 2015?
Skireis met school en ook een met vrienden en familie. Rock Werchter '14, chirokamp, etc. Aan voornemens doe ik niet mee.

Met hoeveel kussens slaap je?
Geen. Ik krijg daar altijd nekpijn van.

Ben je een ochtend of een avond persoon?
Een avondpersoon; Ik kan met gemak tot 3 uur opblijven, maar dan moet ik ook wel kunnen uitslapen!

Ben je geordend of rommelig?
Beide moet ik toegeven. Alhoewel ik het liever allemaal ordelijk en net heb, is mijn kamer daarentegen àltijd een zootje! Ik moet 'em echt 3x per week opruimen.  

Wat wil je op dit moment graag zien?
De musical van BELLE EN HET BEEST! 3 januari is het zover!


Wat verwacht je binnen tien jaar te hebben bereikt?
Ik hoop dat ik op mijn 25e al afgestudeerd ben als binnenhuisarchitecte en een oud flatje/studio heb in Londen of Berlijn die ik dan helemaal opknap! Een vriend zou ook wel leuk zijn natuurlijk.

Wie mis je op dit moment?
Watse en mijn omaatje.

Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Dit vind ik echt zo moeilijk. Misschien mijn handen of enkels?

Dit is een oude foto van mij.
Ben je verlegen?
Ja, toch wel jammergenoeg, en dat is al zo van kleins af aan! Maar de laatste tijd betert het! Als ik met een klein groepje vrienden ben, kan ik mezelf 100% zijn. Eenmaal in een grote groep of bij onbekenden, blokkeer ik.

Heb je een accent?
Zeker en vast! Dat West-Vlaams accent is mijn moedertaal als het ware. 

Zussen/broers, hoe oud?
Ik heb een broer en een zus. Cédric is 13 jaar oud, en Julie al 18. Ik ben het middelste kind. :)

Hoe ziet jou dagelijkse routine eruit?
In een schoolweek is dat moeizaam opstaan en me klaarmaken voor school die begint om 8h10. Ik vertrek altijd te laat! Ik heb avondstudie tot 18h. Eenmaal thuis wat lekkers eten en wat relaxen of nog schoolwerk maken. Lekker op de Ipad en hop, mijn bedje in!

Zo, dit was de TAG alweer! Hierbij tag ik iedereen. Tot de volgende!

Love Always,
Amber.

Alle foto's zonder bijschrift zijn afkomstig van Tumblr.


1 opmerking: